no-img
دینا پارس

قالب وردپرس کاندیدا و نماینده بهارستان - دینا پارس


دینا پارس
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

ZIP
قالب وردپرس کاندیدا و نماینده بهارستان
امتیاز 2.89 ( 18 رای )
zip
آگوست 31, 2017
20 مگابایت
۶۹,۰۰۰ تومان

قالب وردپرس کاندیدا و نماینده بهارستان


قالب وردپرس کاندیدا و نماینده بهارستان

– Baharestan -| قالب سایت انتخاباتی – قالب انتخابات – قالب ایرانی انتخابات
قالب سایت مجلس -قالب سایت شورا – قالب پورتال آموزشی و دانشگاهی

پوسته حرفه ای بهارستان ، طرحی آماده برای سیستم وردپرس است که نیاز راه اندازی سایت برای کاندیداها و نمایندگان مجلس،شوراها، سایتهای مذهبی ارزشی، پورتال های آموزشی و دانشگاهی …. را برطرف می سازد. طراحی سایت کاندیدای مجلس، یک روش موثر برای فعالیت های انتخابات می باشد. طرح طراحی سایت کاندیدای مجلس چه کاربردی دارد و چه امکاناتی را در اختیار نمایندگان قرار می دهد؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کاندیداهای انتخابات مجلس و کاندیداهای مجلس خبرگان و کاندیداهای شورای اسلامی شهر و کاندیداهای شورای اسلامی روستاها در تعامل مستقیم با مردم می باشند و نیاز به یک پایگاه یا مرکزی شبانه روزی و ۲۴ساعته برای ارتباط با اقشار مختلف مردم در حوزه های نمایندگی خود دارند. بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه در دوران انتخابات و کاندیداتوری برای مجلس و چه بعد از نمایندگی و برگزیده شدن، نیاز به ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم دارند. بنابر دلایل فوق، بنابراین طراحی سایت کاندیدای مجلس و طراحی سایت نامزدهای مجلس امری ضروری می باشد. پوسته حرفه ای بهارستان نمونه و مثال خوبی جهت راه اندازی اینگونه سایتها می باشد/ قابلیت های این پوسته آنقدر جذاب است که شما دیگر تمایلی به تعویض ان نخواهید داشت.

طراحی قالب کاملا ایرانی پشتیبانی فنی+نصب و راه اندازی رایگان قالب بهارستان به همراه فایل راهنما دارای بروزرسانی های جدید و رایگان دارای پنل تنظیمات حرفه ای بسته نصبی آسان. فقط با چند کلیک و بدون زحمت و تخصص سایتی نظیر دمو را راه اندازی کنید بدون نیاز به افزونه + فقط ۱ افزونه که چندان ضروری هم نیست امکان فعال/غیرفعال کردن تک تک امکانات قالب پشتیبانی از ۳ برگه نوشته جهت نمایش مطالب اصلی، گالری فیلم و گالری تصاویر تغییر رنگ بدون اینکه محدودیتی داشته باشید اسلایدر اصلی و تمام عرض و اسلایدر اسکرول در انتهای سایت به همراه اسلاید نمایش گالری تصاویر

 

طراحی قالب کاملا ایرانی پشتیبانی فنی+نصب و راه اندازی رایگان قالب به همراه فایل راهنما دارای بروزرسانی های جدید و رایگان دارای پنل تنظیمات حرفه ای بسته نصبی آسان. فقط با چند کلیک و بدون زحمت و تخصص سایتی نظیر دمو را راه اندازی کنید بدون نیاز به افزونه + فقط ۱ افزونه که چندان ضروری هم نیست امکان فعال/غیرفعال کردن تک تک امکانات قالب پشتیبانی از ۳ برگه نوشته جهت نمایش مطالب اصلی، گالری فیلم و گالری تصاویر تغییر رنگ بدون اینکه محدودیتی داشته باشید اسلایدر اصلی و تمام عرض و اسلایدر اسکرول در انتهای سایت به همراه اسلاید نمایش گالری تصاویر

سایر امکانات:

استفاده قانونی و با مجوز خریداری شده فونت ایران سنس با کد لاینسس در بسته دریافتی

استفاده از فونت تیتر ایرانی

پشتیبانی از فهرست دوکاره افقی و عمودی ریسپانسیو

اسلایدر اصلی بدون افزونه کافی است یک دسته بندی به نام اسلایدر بسازید و در هنگام ارسال مطلب در صورتی که تمایل داشتید در اسلایدر نمایش داده شود یک تصویر تمام عرض در کادر مربوطه قرار دهید/ به همین سادگی!

اسلایدر اسکرول انتهای سایت

اسلایدر گالری تصاویر انتهای سایت

پلیر انتهای سایت

فرم تقویم شمسی با استایل زیبا و سازگار با قالب

نقشه سایت

نوار آخرین مطالب با قابلیت تعیین دسته و تعداد مطالب

استفاده از فونت آیکن ها

استفاده از تولتیپ

هدر و فوتر تمام عرض

تاریخ و ساعت رسمی کشور در هدر با قابلیت نمایش یا عدم نمایش همراه ثانیه شمار

فوق العاده شیک و کاربر پسند با طرح های اسلیمی

پرهیز از فارسی سازی قالب و اصالت داشتن کدنویسی ها

صفحه بندی آرشیو بدون افزونه

تب های خبری با قابلیت انتخاب دسته و تعداد و نیز تغییر نام باکس

روتیتر مطالب

دکمه هدایت به بالا

دکمه پرینت مطالب و…

 

نکته پایانی:حتما فایل داخل پوشه بنام help  را قبل از نصب قالب مطالعه نمائید تا مشکلی برای شما پیش نیاید هرچند بصورت کاملا گویا و ساده است.



موضوعات :
قالب , وردپرس

درباره نویسنده

فروشگاه دینا پارس

محمد 82 نوشته در دینا پارس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *